2015. augusztus 6., csütörtök

19. fejezet- Heartbreaker

Reggel, szokásosan Rosa keltett minket. Álmosan pislogva felültem az ágyamban, majd a fürdőbe mentem. Megmostam az arcom, majd összefogtam a hajam és fogat mostam. Vanival gyorsan elkészültünk, majd lementünk reggelizni.
-Nórival mikor megyünk vásárolni?
-Délután?-mosolygott Vani.
-Rendben.-mosolyodtam el én is, majd észrevettem, hogy csörög a telefonom. Adam volt az.-Szia.
-Szia Dorka. Hogy vagy?
-Jól köszi, te?
-Én is.
-Mizu veled?
-Semmi, nemrég érkeztünk meg. Fáradt vagyok.
-Akkor aludj.-nevettem fel.
-Az lesz! Holnap találkozunk, reggel hívlak oké?
-Rendben! Aludj jól!
-Köszi! Szia!
-Szia!-mondtam, majd kinyomtam a telefont.
-Sose szakítsatok!-sóhajtott fel Vani, miközben a haját fogta fel. Elnevettem magam, majd miután elkészült, lementünk reggelizni. A látványtól, ami elénk tárult, szinte tátva maradt a szánk. Nate ott ült az asztalnál, ölében Molly-val, és együtt ették a spagettit.
-Jézusom!-löktem oldalba Vanit, majd amikor rám nézett, megforgattam a szemem.
-Szánalmas.-nevetett fel, majd leültünk az asztalhoz és szedtünk a spagettiből. Láttam, hogy Nate próbálja velem felvenni a szem kontaktust, de én direkt egész végig rá se néztem. Igazából, nem is bírtam. Molly ül az ölében, hogy is tudnék ránézni?? Reggeli után felmentünk az emeletre.
-Na én felhívom a Nórit, és lebeszélem a délutánt.-mosolyogtam, majd beütöttem a számát a telefonomba. 3 csöngés után fel is vette.
-Sziaa!-mondta.
-Szia Nóri, ma mikor érsz akkor rá?-kérdeztem.
-Öhm....3-kor végzek.
-Akkor 4kor a plázában?
-Rendben. A bejáratnál találkozunk! Sziaa!
-Oké, szia!-mondtam, majd kinyomtam.-4-kor tali a bejáratnál.
-Jó, de most készülj, tudod, ma van a nagy nap!-vigyorgott Vani. Ja, igen. Ma van az a nap, amikor kiválasztanak közülünk 1-et, akit beletesznek a Marie Claire-be. Összekaptuk magunkat, majd lementünk a limóhoz. A stúdió közelebb volt mint gondoltam, 10 perc alatt oda is értünk. A hatalmas épület láttán megilletődtem kicsit, de nem hátráltam meg. Vanival megszorítottuk egymás kezét, és magabiztosan mentünk a lányok között.
-Lányok, ő itt Pamela, a főszerkesztő.
-Sziasztok lányok! Mint tudjátok, ma választjuk ki közületek, hogy ki fog szerepelni a következő Marie Claire számban. Most pedig, a stylisttal, fodrásszal, sminkessel döntést hozunk.-mondták, majd elkérték a portfólióinkat, minket pedig leültettek a fotelekbe.
-Ha engem választanak, ugye nem lesz harag?-kérdeztem.
-Dehogy! De ugye te felőled se ha engem választanak?-kérdezte Vani.
-Nem ám!-öleltem magamhoz. Amikor elengedtem, Pameláék visszatértek.
-Nos lányok, meghoztuk a döntést!-mosolyodott el Pamela.-A következő Maeie Claire lány nem más mint.....Dorina Marceau!-vigyorgott rám, majd odajött és szorosan megölelt.
-Köszönöm!-mosolyodtam el, majd mentem vele az irodájába megbeszélni, hogy mikor és hogy lesz a fotózás.
-Lehetőleg csütörtökön kéne jönnöd! A fotózás itt lesz, lehet hogy különböző kérdéseket is felteszünk majd! Reggel 9re kellene ideérned!
-Rendben!
-Akkor csütörtökön! Szia.
-Szia!-köszöntem, majd kimentem a limóhoz.
-Na mi volt?-esett nekem rögtön Vani.
-Csütörtök, 9 óra.-vigyorogtam. Visszamentünk a hotelhez, és délutánra szabadok lettünk, szóval azt terveztük Vanival elmegyünk parkozni, aztán meg kitalálunk valamit.
-Vegyünk újságot!-mondta barátnőm majd a közeli standhoz húzott. Aztán megláttam egy olyan újság címlapját, aminek nagyon örültem, hogy láttam.
-Ezt nem hiszem el!-mondtam. Az újság címlapján 2 kép volt, egyiken Adam smárolt a gitárosával (aki mellesleg fiú!!!!) a másikon pedig egy ismeretlen lánnyal.
-Úristen!-jött mellém Vani, és azonnal magához ölelt.-Hagyd a fenébe, nem érdemel meg.-húzott el a standtól, majd visszamentünk a padunkhoz.
-Tudod mit nem értek? Hogy azt mondja szeret meg imád meg ilyenek, de ezek szerint csak az ágyba vagyok jó neki!-hüppögtem. Nem érdekel. Eldöntöttem, hogy tovább lépek, és akármennyire könyörög, nem fogok vele kibékülni. Mert nem elég, hogy egymás után 2x csal meg, de ráadásul az egyik fiú!!!!
-Ne izgasd magad miatta! Találsz sokkal jobbat!-csitítgatott Vani.
-Nem érdekel. Szakítok vele.
-Jól van, én melletted állok mindenben.
-Holnap lesz egy filmpremier, ahova elhívott, de tudod mit kéne? Menjünk el együtt!-vigyorogtam rá.
-Nem jó, én Chuckkal megyek!-húzta el a száját.-Van egy ötletem, de lehet nem fog tetszeni.
-Mondd!
-Hívd el Nate-t.-mondta.
-Nem!-tiltakoztam rögtön, de ahogy belegondoltam a bosszúvágy erősebb volt mint a Nate iránti gyűlöletem.-Nah jó, legyen! Ha visszamentünk megkérdezem.
-Menjünk most!-pattant fel, majd engem is húzott maga után.
-Ez olyan szánalmas!-mondtam, ahogy odaértünk és a legfelső szintre lifteztünk.
-Ne izgasd magad!-szorította meg a kezemet Vani. Ahogy nyitódott az ajtó, Nate ott ült a kanapén egy szőke macával az ölében, whiskeyt szürcsölve.
-Köszi hogy eljöttél, drága!-mondta a lánynak, majd a lift felé lökdöste.
-Nem ért rá Molly ma?-vigyorogtam.
-Minek köszönhetem a látogatásotokat?
-Alkut ajánlok!-mondtam, mire gúnyosan elmosolyodott.
-Hallgatlak!
-Holnap este eljössz velem egy filmpremierre, cserébe megteszek neked 1 dolgot, amit szeretnél. de persze csak akkor, hogyha nekem is ínyemre van a dolog.
-Hm...elgondolkodtató ajánlat.-vigyorgott rám.
-Egy bosszú hadjárat része vagy Nathaniel, szóval dönts gyorsan.-sürgettem.
-Tehát bármit megteszel, amit kérek?-ölelte át a derekamat, ami miatt engem a hányinger fogott el.
-Csak ha nekem is tetszik a dolog.-szedtem le a karját a derekamról.
-Legyen.-vigyorgott rám.
-Rendben.-sóhajtottam kelletlenül.-Holnap este 7re legyél a hotel előtt.-mondtam, majd beszálltunk a liftbe és visszamentünk a saját emeletünkre.
-Jól meg gondoltad ezt? A jelek szerint Nate nem azt fogja kérni hogy sikáld ki a mosogatóját.-kérdezte Vani.
-Olyanba úgyse megyek bele, amit nem akarok. Ez így lesz a legjobb. Már csak arra várok, hogy meglássam Adam arcát, ahogy meglátja hogy Nate mellett állok.-nevettem.
-Rendben. Szurkolok!-ölelt meg Vani.
-Köszi! Na de menjünk mert késésben vagyunk.-mondtam. Gyorsan fogtunk egy taxit, de így is negyed 5-re értünk oda.
-Sziaaa!-öleltük magunkhoz Noraht.
-Sziasztok lányok!-mosolygott ránk, majd bementünk a plázába.-Mizu?-kérdezte.
-Szakítottunk Adammal!-vigyorogtam.
-Mi? Hogy hogy?-kérdezte meglepődötten.
-Megcsalt, 2x is. Egyik alkalommal egy fiúval, a gitárosával, másik alkalommal pedig egy ismeretlen lánnyal. De nem is érdekel.
-Az durva! Sajnálom!-ölelt magához szorosan Norah.
-Ugyan, ne sajnáld! Nem érdekel. Képzeld, meghívott holnap egy filmpremierre, de nem megyek vele. Titokban megszerveztük, hogy Nate-tel megyek el, és akkor holnap jön értem Adam, de nem vele megyek.Annyira jó lesz látni a fejét.-vigyorogtam.
-Na, hát akkor sok sikert!-nevetett Norah. Felvásároltuk a plázát, majd hazakísértük Noraht, miközben jobban megismertük egymást és beszélgettünk mindenről.
-Köszönöm ezt a mai napot lányok, nagyon jól éreztem magam.-ölelt meg minket sorra Nóri.
-Mi is jól éreztük magunkat. Szia Nóri, jóéjt.-köszöntünk el, majd hazataxiztunk. Amúgy Adam nem keresett egész nap. Vagy fél, hogy láttam az újságot, vagy már tényleg ennyire nem érdeklem.
-Adam ma nem is keresett.-mosolyogtam keserűen, de igazából nem érdekelt különösebben.
-Amúgy se vetted volna fel, nem de?-nevetett Vani.
-Igaz!-vigyorogtam. Ahogy hazaértünk, Vani összekapkodta a cuccát, majd egyedül hagyott, mivel ma este Chucknál alszik. Én pedig lefürödtem, hajat mostam, befontam a hajam hogy holnapra hullámos legyen, majd egy jó film megnézése után álomra hajtottam a fejemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése