2014. július 31., csütörtök

9. fejezet - A mázlista tyúk

Másnap reggel 7kor csörgött a telefonom. Rácsaptam, mire elhallgatott, majd kinyitottam a szemem, és megláttam magam előtt Adamet. Édesen szuszogott még, én pedig hitetlenkedve néztem magam elé. Komoly itt aludtam vele? Felültem az ágyban, majd kimentem a fürdőbe és az ujjaimmal átfésültem a hajam, majd a csapnak támaszkodva gondolkodtam. Oké, tehát vissza kell szöknöm a hotelbe. Amíg így elgondolkoztam, észre se vettem, hogy Adam felkelt.
-Jó reggelt!-nyomott az arcomra egy puszit.
-Neked is.-mondtam. Kuncogva a hajába túrt, én meg majd szétfolytam *o*. Annyira helyes és úgy imádom a haját, csak még dögösebb tőle.-Nem vagy éhes?-kérdezte. Istenem, bárcsak összejönnénk vagy ilyesmi.
-Héé itt vagy?-húzta el a szemem előtt a kezét.
-Öhm mit kérdeztél?-néztem fel rá.
-Éhes vagy?-ölelte meg a derekam, majd lementünk a lépcsőn a konyhájába. Kinyitottam a hűtőt, majd vettem elő tojást és bacon-t, majd megsütöttem őket. Leültünk Adammel reggelizni, majd reggeli után elmostam azt a pár dolgot. 8 óra volt.
-Adam, elviszel a hotelünkbe kérlek?-fogtam meg a kezét, miközben remény vesztett tekintettel néztem rá.
-Persze, kapkodd össze a cuccod és indulhatunk.-mosolygott. Gyorsan visszaöltöztem a ruhámba, majd beültünk a kocsiba. Most Adam vezetett. Nevettünk, beszélgettünk abban a 15 percben.
-Köszönöm Adam hogy elhoztál, és köszönöm a tegnapi és a mai napot is. Fantasztikus volt.
-Nagyon örülök hogy jól érezted magad. Én is jól éreztem magam veled.-mosolygott, majd közelebb hajolt és már majdnem megcsókolt amikor kuncogva elhúzódtam és nyomtam egy puszit az arcára.
-Látlak még Lambert.-szálltam ki a kocsiból, majd bementem a hotelbe. Az aulában Rosa állt, így elbújtam a kabát akasztó mögé. Amikor Rosa elment, felszaladtam a lépcsőn, egyenesen a szobánkba. Kivágtam az ajtót, Vani pedig felsikított ijedtében.
-Csönd!-kuncogtam, majd leültem az ágyamra.
-Szia.-mosolygott.-Mizu?
-Ahw, orgasm randi volt.-nevettem. Eldaráltam az egészet, szinte egy levegővel, Vani rám is szólt hogy vegyek levegőt.
-De király. És hogy csókol?-húzogatta a szemöldökét, én meg vállon bokszoltam.
-Ahw, nagyon jól. Cuki, ahogy be akarja dugni a számba a nyelvét. Ahogy próbálkozik.
-Értem. Édes. :33-nyavalygott barátnőm.-Kövi randi?
-Nem tudom, nem nagyon beszéltünk róla, de biztos hív majd.-nevettem. Pár másodperc múlva Rosa nyitott be.
-Jó reggelt lányok ideje felkelni!-vigyorgott, majd kiment. A fürdőben fogat mostam, összefogtam a hajam, sminkeltem, majd átadtam a terepet Vaninak. Ő is elkészült, majd lementünk reggelizni.
-Lányok, ma fotózás lesz és este divat bemutató, egy híres sztár vendéggel, Adam Lamberttel.-mondta Rosa. Az üdítőmet félrenyeltem, Vani nevetve csapkodta a hátamat, míg a többi lány ujjongott. Oké, tehát egy nem rendezett randi Adammel. Felmentünk a táskánkért, majd beültünk a limóba és indultunk is fotózásra. A limóban minden nap benne van a napi magazin. A mai szám címlapján Adam volt. Kezembe vettem az újságot, majd falni kezdtem a sorokat.: "Nocsak nocsak, Adam Lambert-et a napokban egy ismeretlen lánnyal látták randizni. Talán ő lesz Adam új barátnője? Újra megtalálja a boldogságot Allison után? Ki tudja. A lány kilétét a rossz fotók miatt nem tudtuk kivenni, de biztos lesznek még képeink a gerlepárról."
-Óó de szerencsés a csaj.-nyavalygott Elizabeth.
-Igen, elég szerencsés.-mondta Vani, én pedig hátba vágtam, persze nem feltűnően. Izgulok az este miatt, kíváncsi leszek mit fog szólni, ha meglát. A fotózás uncsi volt, leginkább az estére gondoltam. Fotózás után kajáltunk, majd a stúdióba mentünk. A hajamat behullámosították, mályvás sminket kaptam, és egy csini Topshop ruhát, mivel ma Topshop divat bemutató van. Vani haját felkontyolták, füstös szemeket kapott, és egy csinos ruhát. Adam állítólag a show közepén jön meg, és a végén énekel. Rosa, mint mindig, köszöntötte a közönséget, majd mindenki sorjában felvonult. Utána átöltözés, megint felvonulás. Ezt 4x megcsináltuk, majd vége lett a shownak és jött Adam. Szétnézett a modellek között, majd amikor meglátott, először meglepődött, de utána elmosolyodott. Intettem neki egyet, majd felmutattam a hüvelyk ujjam. Ő visszaintett, majd tátogott egy "Köszi!"-t. Kiment a színpadra, és az If I Had You-t énekelte. Mint kiderült, utoljára mi is felvonulunk, miközben énekel, és tapsolunk. Kimentem, majd amikor vissza felé mentünk, rámosolyogtam, ő meg rám. Miután visszamentünk Vani körbeugrált, majd az egyik csaj Molly odajött hozzám a pincsijeivel, Penelopéval és Olíviával.
-Mit vered magad? Attól még hogy rád mosolygott, ne remélj semmit. Átlagosnak fog nézni, jobbat és szebbet érdemel nálad.-nevetett.
-Igen Molly? Tudod, tegnap Adammel randiztam. Én voltam vele a címlapon. Bocsi, hogy elszomorítottalak.-mosolyogtam.
-Ugyan már, pont veled randizna? Ez még viccnek is rossz, azt se tudja ki vagy.-puffogott, majd meglibbentette szőke tincseit.
-Majd meglátjuk Ő mit mondd.-mondtam, amikor hallottam, hogy vége a dalnak. Elbúcsúzott a közönségtől, majd bejött a színfalak mögé. Végig nézett a lányokon, majd amikor kiszúrt, mosolyogva odajött hozzám.
-Elnézést, hölgyeim!-tört utat magának Mollyék között.-Sziaa.-mondta, majd nyomott egy puszit az arcomra.-Meglepődtem, amikor megláttalak, nem is tudtam hogy itt modellkedsz.
-Hát most már tudod. Örülök hogy látlak.
-Én is.-mosolygott.-Milyen napod volt?
-Fárasztó, fotózásunk volt, meg most ez a divat bemutató is kimerített kicsit. Neked?
-Öhm, a dalomon dolgoztunk, autogram osztás volt, meg most egy mini koncert.-nevetett.-Ráérsz most?-harapta be az alsó ajkát, én pedig elmosolyodtam.
-Szerintem igen, attól függ Rosa elenged-e minket. Várj meg kinn, 10 perc múlva üzenek.-mondtam, majd nyomtam egy puszit a szájára.
-Szia.-mosolygott, majd elengedett és kiment. Villantottam egy győztes mosolyt Molly-ra, majd leültem és Rosa-ra figyeltem.
-Mázlista tyúk...-ment el mellettem morogva Molly, mire Vanival halkan felnevettünk.
-Nos lányok, nagyon jól sikerült a mai show, büszke vagyok rátok, és úgy látom nagyon tetszett nektek Adam. Bevallom, én is szeretem a zenéjét. Koccintsunk!-mondta. Szokás szerint koccintottunk egy kis pezsgővel, majd mivel Rosa elengedett minket, üzentem Adamnek, hogy várjon a stúdió előtt, 2 perc és ott vagyok. 
-Szia Vani, éjfélkor talizunk, gondolom Chuckhoz mész.-mondtam, miközben a kabátomat vettem fel.
-Igen, te meg Adamhez.
-Igen. Majd tali, szia.-nyomtam egy puszit az arcára, majd lementem a stúdió elé.
-Na?-fogta meg a derekam Adam, amikor leértünk.
-Éjfélig szabad vagyok.-mosolyogtam, majd nyomtam egy puszit az arcára. Abban a pillanatban érkezett meg a stúdió elé Chuck is, gondolom Vanit várta.
-Szia Chuck, Vani mindjárt itt lesz.-mosolyogtam rá gúnyosan.
-Köszönöm Dorina.-mondta, majd odalépett hozzánk.
-Chuck Bass.-nyújtott kezet Adamnek.
-Adam Lambert.-mondta, majd kezet ráztak.
-Oké, mi most megyünk, jó szórakozást!-mosolyogtam, majd elmentünk Adam limójához, beültünk, majd elhajtottunk. 
-Hová megyünk?-néztem mélyen a szemébe. 
-Hová szeretnél?-hajolt egy kicsit közelebb.
-Hm, nem is tudom..-mosolyogtam, majd megcsókoltam. Éreztem, hogy elmosolyodik, ami engem is mosolygásra késztetett. Elhúzódtam tőle úgy, hogy homlokunk összeérjen, majd mosolyogva nyomtam egy puszit a szájára, miközben megsimítottam az arcát. Közelebb ült hozzám, majd átkarolt, én pedig mellkasára hajtottam a fejem. 
-Parkozhatnánk, vagy ilyesmi.-vetettem fel. Adam szólt a sofőrnek, hogy menjünk el a legközelebbi parkba, mire én kuncogva nyomtam egy puszit a kezére. Kiszálltunk a limóból, majd bementünk a parkba. Nem sokan voltak, pár ember lézengett rajtunk kívül. Átölelte a vállam, én a derekát, és úgy sétáltunk. 
-Annyira örülök hogy megismertelek.-mondta mosolyogva.-Jó hatással vagy rám.
-Ohh igen?-bújtam ki a karjai közül.-Ki mondta?
-A barátaim, ismerőseim,családom. Tehát mindenki aki számít.-mosolygott, majd megfogta a kezem és tovább sétáltunk. Egyszer csak kirántottam a kezem, majd nevetve szaladni kezdtem.
-Kapj el ha tudsz.-nevettem, majd amikor észrevettem hogy üldözni kezd, még gyorsabban kezdtem el szaladni. Pár másodperc múlva nem hallottam lépteket magam mögött, majd amikor hátranéztem, nem láttam senkit se.
-Adam?-kezdtem el visszafelé sétálni, majd valaki elkapta a karomat. Felsikítottam, majd nem sokkal később a földön találtam magam, felettem meg Adam volt. 
-Bolond vagy.-nevettem.
-Meg vagy!-nevetett, majd nyomott egy puszit a számra. Mielőtt elhúzódhatott volna, ajkaimat az övéire tapasztottam, majd megcsókoltam. Elmosolyodott, majd amikor elhúzódott, a nyakamra adott édes puszikat. Amikor leszállt rólam, felhúzott, majd megfogta a kezem. Már kezdd egy kicsit zavarni, hogy már nem egyszer csókolóztunk, 3x randiztunk és nem kérdezi meg hogy leszek-e a barátnője. Hát mindegy, várok. Amíg így elgondolkoztam, ő beszélt. Megállt előttem, észre se vettem, és neki mentem.
-Héé minden oké?-nevetett.
-Persze, megvagyok.-mosolyogtam, majd megfogtam a kezét. 
-Beszélni szeretnék veled valamiről. 
-Igen?-mosolyogtam.
-Régóta gondolkodom, hogy megkérdezem. És végre összeszedtem a bátorságomat...Öhm, tehát, Dorka, lennél a barátnőm?-mondta, zavarában, pedig a kabátját piszkálta. Elmosolyodtam, majd megfogtam a kezét. Lábujjhegyre álltam, majd közeledtem felé, hogy megcsókoljam. 
-Leszek a barátnőd.-suttogtam, majd megcsókoltam. Nyelvét a számba tolta, én pedig a hajába túrtam. Amikor elhúzódott hatalmas vigyorra húzódott a szája.
-Köszönöm.-fonta össze az ujjainkat.-Hétvégén átjössz hozzám? Vagy valamelyik nap?
-Persze. Találkozzunk holnap délben a szálloda előtt, és akkor elmehetünk hozzád.-simítottam végig a száján, majd nyomtam rá egy puszit. Visszasétáltunk a kocsihoz, majd beültünk. Fél 12 volt. A szállodához tartó úton beszélgettünk, nevettünk.
-Holnap talizunk. Jóéjt.-simítottam meg az arcát.
-Neked is jó éjt.-mondta, majd közelebb hajolt és megcsókolt. 1-2 perc múlva elengedett, én pedig mosolyogva szálltam ki.
-Szia.-integetett.
-Szia.-mosolyogtam, majd bementem a hotelbe. Vani még nem érkezett meg, ezért gyorsan lezuhanyoztam, leszedtem a sminkem, megfésülködtem, majd amikor kiléptem a szobánkba, akkor érkezett meg Vani.
-Jó estét!-nevettem.-Mizu?
-Semmi, megvagyok, véled?-nevetett.
-Háát, összejöttem Adammel.-mondta, mire Vani elkezdett sikítani és engem körbeugrálni. Elnevettem magam, majd a fürdőbe utasítottam. Meg akartam várni, hogy tudjunk beszélgetni, de sajnos elaludtam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése