2014. július 26., szombat

6. fejezet - Családi üzelmek

---Dorka szemszöge---

Reggel 8-kor keltem, majd gyorsan elkészültem. Vani is készülődött, mivel végre ma hazamehetünk, és holnap este jövünk haza csak.
-Szia Vani, holnap találkozunk.-pusziltam meg, majd beültem a taxiba, amit hívtam magamnak. Elvitettem magamat a házunkig, fizettem, majd gyorsan kipattantam.
-Sziasztok!-nevettem, majd mindenkit körbeöleltem és körbepusziltam.
-Szia Dorka! Arra gondoltunk, hogy így a családdal elmehetnénk állatkertbe, este meg vacsorázni. Mit szólsz?
-Benne vagyok, persze.
-Na és mi újság veled? Láttuk a DKNY divat bemutatót, nagyon csinos voltál. De miért álltál meg fél úton egy pillanatra?-kérdezte anya.
-Ne már ennyire látszott?-siránkoztam.
-Nyugi nem volt vészes. De mért tetted?
-Mert ott volt egy olyan személy, akit gyűlölök.-mondtam, mire anya kérdőn nézett rám.-Chuck.-legyintettem.
-Ohh, így már érthető. Mit keresett ott?
-Na látod ez egy jó kérdés anya. Nem tudom. De nem is érdekel. Úú képzeld jött hozzánk egy új csaj, Vaninak hívják és ő lett a legjobb barátnőm, annyira jó fej.-vigyorogtam.
-Kicsim, örülök, hogy találtál magadnak egy barátot.
-Én is, nagyon. Csak egy baj van vele.
-Mi?-kérdezte.
-Chuckkal randizik...-morogtam halkan.
-Tényleg? De kínos.-mondta.
-Az, de nem érdekel, próbáltam le beszélni róla, de nem enged. Persze nem tudja, hogy én és Chuck jártunk, de nem is kell tudnia.
-Remélem nem lesz baja. De gyere kicsim, ebéd van.-mondta. Kimentünk a konyhába, az orromat megcsapta a forró fincsi húsleves szag. Annyira imádom. Ebéd után öcsivel elmentünk biciklizni, majd amikor hazaértünk, az állatkertbe vettük az irányt. Láttunk majmokat, etettünk zebrát, simogattunk kis oroszlánt, megnéztük a delfin showt, egyszóval nagyon jól éreztük magunkat. Végre egy kicsit kikapcsolódhattam, a családom és az állatok társaságában. Az állatkert után a kedvenc étterembe vettük az irányt.
-Mi újság apa?-ugráltam mellé, majd belé karoltam.
-Semmi különös kicsim, sok a munkám, hál istennek sok megrendelés érkezik. Veled szívem? Hiányoztál.
-Te is apa. Megvagyok én is, jött egy új lány hozzánk, akivel nagyon jó lett a kapcsolatom, ő a legjobb barátnőm.
-Örülök, hogy megtaláltad a helyed.-mosolyodott el.
-Én is. Szeretlek apa.
-Én is kislányom.-mondta, majd nyomott egy puszit a fejemre. Megérkeztünk az étterembe, elfoglaltunk egy asztalt, és miközben az ételek között válogattunk, öcsivel beszélgettem.
-Mi újság Stefani-val? Együtt vagytok még?-mosolyogtam.
-Nem, a múlt héten szakítottunk.-mondta.
-Sajnálom.-simítottam meg a hátát.
-Én is, de nem tudok mit tenni, keresnem kell egy másik lányt.
-De azért jól vagy, ugye?-mosolyogtam.-Haverok?
-Persze, minden oké, amikor csak tudom velük lógok, el vagyok.-mosolygott. Kikértük a kajánkat, majd vacsora után hazasétáltunk. Miközben a családdal beszélgettem, megcsörrent a mobilom.
-Bocsi.-mondtam, majd felvettem. Vani volt az.
-Sziaaa!-visított bele a telefonba.
-Szia Vani mizu?
-Semmi, családdal most értünk haza a strandról. Veled?
-Mi épp sétálunk haza az étteremből. Voltunk állatkertben, meg most vacsizni.
-Ugye lefotóztad nekem a kis oroszlánokat?
-Meg is simiztem őket helyetted.-nevettem, mire felsikított.
-Jujj de arii.-nevetett.-Figyelj, este írok, de most mennem kell. Puszi, szia.
-Rendben. Puszi, szia.-mondtam, majd kinyomtam a telefonom, és most már teljesen a családra fokuszáltam. Amint hazaértünk, beszéltem a nagyiékkal telefonon, és hogyha minden jól megy, jövőhét végén találkozom velük. De jó lenne, de a munkámtól függ. Vagy jövőhéten, vagy 2 hét múlva találkozunk. Miután letettem a telefont, römi kártyáztunk. Kétszer nyertem, egyszer apa íratott velem meg a többiekkel 200-at, a többi körben pedig kicsi és nagy számokat is írtam. Kártyázás után apával ittunk egy kis házi pálinkát, majd lezuhanyoztam és ágyba bújtam. A laptopomon Facebookoztam, beszélgettem Vanival, majd olyan 11 óra környékén álomra hajtottam a fejem, és sikeresen elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése