2014. július 25., péntek

5. fejezet - Gonosz Romeo és Naív Julia

A csütörtök, vagyis a tegnap nem volt olyan érdekes, kivéve a divat bemutató. Inkább a mai napról írnék. Reggel megreggeliztünk, majd mentünk a plázába ruhát venni Vaninak a randira.
A ruha vásárlás után beültünk a Starbucks-ba, majd miközben beszélgettünk, elszürcsöltünk egy kávét.
Aztán megebédeltünk, majd hazamentünk, és segítettem készülődni Vaninak. Behullámosítottuk a hajat, kisminkelte magát, felkapta a gyönyörű ruháját, majd 8kor kopogtak az ajtónkon. Kelletlenül kinyitottam az ajtót.
-Helló.-morogtam, majd leültem az ágyamra, és csöndben vártuk együtt Vanit. Amikor végre megjött, ő és Chuck elmentek randizni, én meg foreveralone estét tartottam. Filmet néztem, meg úgy elvertem az időt.

---Vani szemszöge---

Chuckkal beültünk a limójába, majd egy elegáns étterembe vitettük magunkat.
-Na és honnan jöttél?-mosolyodott el.
-Chicago-ból.-mosolyogtam.-Te vérbeli New York-i vagy?
-Igen. Családod?
-Ők Chicagóban maradtak. Anyukám Bridget, apukám Ivan, húgom Linda, a szüleim kiskoromban elváltak. És a tiéd?
-Apám Bart Bass él csak. Az anyámat nem ismerem, kiskoromban meghalt. Születésemkor.-mondta halkan.
-Sajnálom.-simítottam meg a karját. Annyira rendes srác, nem tudom Dorina mért ilyen előítéletes vele kapcsolatban. Kikértük a kajánkat, majd evés után 1 órát beszélgettünk. Beültünk a limóba, és hazavitettük magunkat, közben beszélgettünk.
-Megismételhetnénk a mai estét, valamikor.
-Benne vagyok, de nekem csak a jövőhét a jó.
-Rendben, hétfő, este 8.-mosolygott, majd közelített felém. A szánk összeért, és együttesen mozgott. Amikor elhúzódott tőlem, szégyenlősen elmosolyodtam, ő pedig megölelt.
-Jó éjt. Hétfőn találkozunk. Szép álmokat szépség.
-Neked is. Hétfőn találkozunk.-mondtam, majd adtam egy puszit az arcára, és bementem a hotelbe. Felszaladtam a lépcsőn, majd berontottam a szobába.
-Dorinaaaaaaaa!-sikítottam boldogan.
-Na mi volt?-nevetett.
-Úúú hát beszélgettünk, jobban megismertük egymást. Egy tök jó étteremben vacsoráztunk, beszélgettünk, majd amikor hazaértünk, megcsókolt!! Érted, megcsókolt.-sikítottam. Dorina felpattant, majd nevetve megölelt.
-És lesz folytatás?-kérdezte.
-Aham, hétfőn talizunk. Várom nagyon.-vigyorogtam.-Hiányozni fogsz a hétvégén.-öleltem magamhoz szorosan.
-Te is nekem.-nevetett, majd megpuszilt.-fürödj le, éjfél elmúlt, utána meg aludjunk.-mosolygott, majd visszakászálódott az ágyába. Lemostam a sminkem, gyorsan lezuhanyoztam, pizsibe bújtam, és mire visszaértem, Dorina elaludt. Én is lefeküdtem, majd Chuckra gondolva elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése