2015. augusztus 14., péntek

21. fejezet- Calvin Klein az állatkertben

Reggel korán felkeltem. Ahogy körülnéztem, először nem is tudtam, hogy hol vagyok, aztán magam mellett megláttam a csendesen szuszogó Nate-t. Halkan kimásztam az ágyból, és szedtem össze a ruháimat, hogy minél hamarabb elmehessek. Hál istennek a mi folyosónkon nem volt senki, így gyorsan be tudtam osonni a szobánkba.
-Hol voltál?-vont kérdőre Vani.
-Úristen ne ijesztgess.-kaptam a szívemhez.-Te hogyhogy itt vagy már?-kérdeztem, mivel alig múlt még 8.
-Chucknak dolga volt így elhozott. De te?
-Én...szörnyű dolgot tettem......lefeküdtem Nate-tel.-mondtam.
-Jézusom! De ti Nate-tel nem gyűlölitek egymást?
-Már nem. Azt mondta, hogyha megcsókolom akkor örökké békén hagy. Aztán megcsókolt, de elfajultak a dolgok.-motyogtam.
-Értem. Nem ítéllek el.-ölelt meg.
-Köszönöm!
-De fürödj le mert rettentő Nate szagod van.-mondta, mire felnevettem és megfogadtam a tanácsát. Miután készen lettünk, lementünk reggelizni.
-Ma lesz valami?-kérdeztem Elena-t.
-Igen, egy fotózás. Calvin Klein azt hiszem.-mondta.
-Jó tudni.-nevettem. Reggeli után volt megbeszéltük pár lánnyal a csoportból hogy kondizunk a fotózás előtt, mivel valószínűleg fehérneműs fotózás lesz. Így Elena, Én, Vani, Olivia és Jordan összekaptuk magunkat és lesétáltunk a közeli konditerembe. Bemelegítésnek futottam egy fél órát, aztán csináltam egy csomó popsi és comb gyakorlatot, has erősítést és kar erősítést, majd a végén megint futottam egy fél órát. Ahogy visszaértünk, azonnal lezuhanyoztam és felöltöztem, de most nem sminkeltem magam és a hajammal se kezdtem semmit se mert a stúdióban úgyis megcsinálják.
-Indulhatunk?-kérdeztem Vanit, ahogy kijött a fürdőből.
-Persze!-mosolygott rám majd belém karolt. Lesétáltunk a hotel elé, ahol már ott állt a limó, és nagyjából mindenki beült.Miután elindultunk, Rosa a sofőr mellől beleszólt a mikrofonba.
-Lányok, ugye nem tudjátok kivel lesz a Calvin Klein fotózás?-kérdezte.-Persze hogy nem, hiszen meglepetésnek szántam. Tehát, akikkel ma fotózkodtok, az nem más mint a One Direction!-mondta, mire páran sikongatni kezdtek a lányok közül. Én is bírom a zenéjüket, de annyira nem ismerem őket. A nevüket is csak nagyjából tudom. Ahogy megérkeztünk a stúdióba, ott voltak már a fiúk is. Ahogy megláttam a sötétbőrű srácot, a szívem kihagyott egy ütemet. Élőbe még helyesebb volt, mint azon a pár képen amit láttam róluk.
-Sziasztok lányok! Örülök hogy itt vagytok! Ma a One Directionnal készítünk képeket, Calvin Klein fehérneműkben. Ismerkedjetek össze, aztán kezdődjön a munka!-csapta össze a tenyerét a fotós. Az 5 srác egyenként bemutatkozott, majd csináltunk egy csoport képet és készülődni kezdtünk.
-Tetszik Zayn mi?-vigyorgott rám Vani.
-Elég helyes.-vigyorogtam én is. Először én, Vani, Elena, Jordan és Molly voltunk soron. Gyorsan kisminkeltek minket, behullámosították a hajunkat, majd odaadták a fehér, Calvin Klein feliratú fehérneműket. Egy gyors átöltözés után a fotós bepároztatott minket.
-Na tehát akkor. Te vagy Vanessa ugye drágám?-lépett Vani mellé a fotós.-Te leszel Louissal.-mondta, Vani pedig mosolyogva odasétált Louis mellé.
-Elena te Harryvel, Jordan te Niallel, Dorina te Zaynnel, Molly te Liammel.-mondta a fotós. El se hittem, hogy engem Zaynnel rakott össze.
-Heló!-sétáltam oda hozzá mosolyogva.
-Szia, Zayn Malik.-nyújtott kezet.
-Dorina Marceau.-ráztam vele kezet.
-Gyönyörű neved van, de gondolom nem Amerikai vagy.-mosolyodott el.
-Nem, francia vagyok.-mondtam mosolyogva. Mivel mi a negyedikek voltunk Zaynnel, ezért tök jól elbeszélgetünk.
-Dorina, Zayn gyertek.-mondta a fotós. Odamentünk a fehér fal elé, és hallgattuk a fotós instrukcióit.
-Oké, most Dorka tedd Zayn mellkasára a kezed, Zayn te pedig Dorka derekára.-mondta, majd kattant a gép.
-Most a fenekére.-utasította. Elég intim egy fotózás volt, de élveztem.
-Most Dorka akaszd az ujjad a boxere szárába.-mondta, én pedig feszengve teljesítettem a kérését. A fotózás után visszaöltöztem, majd jött a következő 5 lány. Mielőtt Zayn sorra került volna, odajött hozzám és beszélgettünk, majd számot cseréltünk.
-Lányok, aki végzett az elmehet!-mondta Rosa. Elköszöntünk mindenkitől, majd Vanival taxiba ültünk és a közeli fagyizóhoz vitettük magunkat.
-Úristen, Zaynnel komolyan számot cseréltetek?-visongott, miközben kipattantunk a taxiból.
-Ahha. És egy csomót beszélgettünk a családról, a bandájukról, a zenéjükről, mindenről. Aranyos srác.-mosolyogtam.
-És helyes is.-vigyorgott a barátnőm.
-Eléggé.-fújtam ki a levegőt. A fagyis pultban egy fiú állt, aki egyfolytában Vanit stírölte, miközben rendeltünk.
-Maradjunk és üljünk le, hagy bámuljon még egy picit a csávó.-nevettem.
-Haha, inkább húzzunk el minél gyorsabban.-mondta. Tettem amit mondott, majd New York utcáin kezdtünk el sétálgatni. Fél óra sétálgatás után vissza is értünk a hotelhez.
-Figyelj, Chuckkal délután állatkertbe megyünk, nincs kedved jönni velünk?
-Áá, nem szeretnék zavarni, menjetek kettesben nyugodtan.-mosolyogtam.
-Nem zavarsz, gyere már légyszí légyszi!-hisztizett.
-Jól van jövök!-nevettem fel. Összekaptuk magunkat, majd lementünk a hotel elé. Chuck már ott állt a limójával, minket várva, de fura volt őt az öltönye nélkül látni, mivel egy egyszerű póló és nadrág volt rajta.
-Sziasztok!-mosolygott majd megcsókolta Vanit. Bepattantunk a limójába és az állatkerthez vitettük magunkat. Szerencsére nem állt nagy sor így pár perc várakozás után sorra is kerültünk. Rengeteg állatot láttunk, és Vanit mindegyikkel le kellett fényképezni, mivel mindegyiket nagyon cukinak vélte. Azért néhány édes állattal én is fotózkodtam. Csináltunk hármas vicces képeket is, meg olyat is ahol Vaniék smárolnak én pedig foreveralone pózolok a kamerának. És persze rengeteget beszélgettünk, hülyéskedtünk, szóval nagyon jól éreztük magunkat. Este 8 körül értünk haza, és most Vani is otthon aludt.
-Nate-tel beszéltél azóta?-kérdezte, amikor már a liftben voltunk.
-Nem. De nagyon szerintem nincs mit megbeszélnünk.-motyogtam. Megcsörrent a telefonom, ami Norah nevét írta ki.
-Szia, mizu?-kaptam fel a telefonom.
-Szia Dorka. Adam ma megkeresett és elég dühös volt. Meg akart csókolni meg mintha picit piás is lett volna.
-Uhh szegény jól vagy? Remélem nem bántott mert megölöm. Fujj.
-Nem, semmi csak elég fura volt. Egyfolytában azt hajtogatja hogy megöli Nate-t téged meg vagy visszacsábít vagy bosszút áll rajtad.
-Hát, sok sikert neki.-nevettem fel.
-Elég gáz.-mondta Norah.-Na nekem most mennem kell vissza dolgozni, majd beszélünk, csak ezt akartam elmondani. Sziaa!-mondta.
-Szia!-mondtam, majd letettem.-Fujj le akarta smárolni Noraht.
-Fujj, hallottam. Szegény.-mondta, és időközben beértünk a szobánkba.
-Holnap szabadnap. Lehet meglepem anyáékat.-mondtam.
-Ú az jó ötlet, biztos örülni fognak neked.-mosolygott Vani.-Én meg Chuckkal leszek!-vigyorgott.
-Védekezzetek.-vigyorogtam, mire megdobott az egyik párnájával. Sorban lefürödtünk, majd pletykáltunk kicsit, filmeztünk, de aztán kidőltünk mivel hosszú volt ez a nap.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése