2015. augusztus 11., kedd

20. fejezet- Bosszúhadjárat

Reggel korán felkeltem, izgatott voltam az este miatt. Adam ma se keresett egész nap, gondolom úgy volt vele hogy jön 7:10-re ahogy megbeszéltük, de akkor már Nate-tel leszek. Na mindegy, kezdjük a nap elejéről. Reggel Vani már 9-re itthon volt.
-Szia, na mi volt?-húzogattam a szemöldököm.
-Öhm, tudni akarod a részleteket is?-nevetett.
-Fujj nem!-nevettem. Lementünk reggelizni, aztán elmentünk vásárolni az estére.
-Figyelj, arra gondoltam, hogy még ha nem is megyünk együtt este, attól még talizhatnánk ott a premieren.-mondta Vani.
-Persze! Akármennyire utálja is Nate Chuckot, feltétlenül mellétek ülünk vagy valami.-mosolyogtam.
-Oké, rendben.-vigyorgott rám. Róttuk a boltokat de sehol se találtuk meg az igazi ruhát. Végül a Chanelben Vani rátalált a számára tökéletesre.
-Úristen, nézd ez milyen gyönyörű! Ez a tökéletes! Áááá!-sikoltozott, majd magával ragadta a ruhát és berontott vele egy fülkébe. Én csak nevetve vártam a fülke előtt.
-Na?-lépett ki benne, és megpördült.
-Uhh, fantasztikusan nézel ki! Ha most én lennék Chuck biztos történne egy-smás!-kacsintottam rá, mire a vállamba boxolt.

Vani ruhája:

Vani ebben a ruhában igazi hercegnőként mutatott a hosszú szőke hajával, szép arcával, és az arany fejdíszével amit a ruhához választott. Miután kifizette Vani a ruháját, tovább ballagtunk a boltok mellett, aztán betértünk a Michael Kors-ba is, mert úgy gondoltuk mind a ketten veszünk 1 a ruhánkhoz illő borítéktáskát. Mivel nekem még nem volt ruhám így én csak nézegettem a táskákat. Aztán a következő sorban megtaláltam életem ruhaszerelmét.
-Ááá Vani megvan!-ujjongtam, majd leakasztottam a fekete ruhát és bementem vele egy fülkébe.

Dorka ruhája:

-Naaa, muti már!-türelmetlenkedett a fülke előtt Vani. Pár másodperc múlva mosolyogva léptem ki a függöny mögül.
-Úristen! Bomba vagy ebben a ruhában! Adam bánhatja, nagyon is!-vigyorgott rám. Mostmár boldogan válogattam a táskák és cipők közül. Végül egy fekete magassarkú és egy fekete borítéktáska mellett döntöttem, míg Vani egy bőrszínű magassarkú és egy fehér borítéktáska mellett. Miután kifizettük a cuccokat, megebédeltünk és hazataxiztunk. 
-Na most, 2 óra szóval kerek 5 óránk van puccba vágni magunkat. 
-Oké, akkor megnézünk egy filmet?-vetettem fel.
-Megőrültél? 5 óra nagyon kevés idő! Menj, fürödj le, és moss hajat is!-lökdösött be a fürdőbe Vani. Nevetve teljesítettem a kérését, és fél óra múlva felfrissülve léptem ki a fürdőből. Vani is egy fél óra alatt lett kész, majd sminkelni kezdtünk. Sminkelés után megcsináltuk a hajunkat. Én most kivasaltam, Vani pedig behullámosította. 7-kor lettünk kész. Az utolsó simítások és egy kis extra parfümözés után lementünk a hotel elé. Pont 19:10-re értünk oda. 
-Szia Nate! Mehetünk?-kérdeztem, majd kelletlenül belekaroltam. Miközben sétáltunk a limójához, megérkezett Adam limója is. Miután kiszállt, értetlenül nézte, ahogy Nate-be karolva beülök a limójába, és elhajtunk.
-Hm, ez jó volt.-vigyorogtam elégedetten. 
-Nos szivi, beszélgessünk arról, hogy mit kapok cserébe azért, hogy eljöttem veled.-karolt át Nate, másik kezét pedig a combomra helyezte.
-Hozzámérhetsz. Ja és velem tölthetsz egy estét. Ha akarod, nevezd randinak, aminek nem lesz folytatása. 
-Miféle randi az ahol egymás mellett ülnek és kussban néznek egy filmet? 
-Hát, sokan csinálják ezt.-löktem le magamról a karját.
-Aha. Tehát ha kérdezik, randizunk?
-Nem! Azt mondtam te tarthatod annak ha akarod. De csak hogy tudd, ez nem randi.-mosolyodtam el.
-Rendben!-mondta. Pár perc múlva odaértünk, majd Nate-tel együtt kiszálltunk a limóból. A fényképezőgépek vakuja egyfolytában villogott, miközben végigsétáltunk a vörösszőnyegen. Ahogy megláttam Chuckot és Vanit, odarángattam magammal Nate-t hozzájuk. 
-Sziasztok!-öleltem meg őket. Nate mosolyogva kezet fogott Chuckkal, majd bementünk a moziba. Leültünk egy sorba, és pont elénk ült le Adam és Katy Perry. Pár másodperc múlva sms-em jött. 2 is.
Az egyik Adamtől: "A film után sürgősen beszélnünk kell."
A másik Vanitól: "Ciki!!!"
Vaninak visszaírtam: "Eléggé!", aztán csak vártam hogy kezdődjön a film. 

2 óra múlva a filmen csacsogva léptünk ki a moziból.
-Gyere velem!-ragadta meg valaki a karomat, és amikor felnéztem, Adamet láttam meg magam előtt. Elrángatott a mozi mögé, majd kiabálni kezdett.
-Mit képzelsz te hogy csak úgy fogod magad és Nate Archibald-dal jössz el helyettem?-sziszegte.
-Úgy hogy most még Nate-hez is jobban hozzá tudok érni mint hozzád!-kiabáltam.
-Miért is?
-Miért is? Komolyan, miért is? Megcsaltál 2x! Ráadásul az egyik fiú, tudod ez milyen kínos nekem?-mondtam.
-Nekem még kínosabb, elintézted, hogy a szerelmi életünkön csámcsogjon mindenki! Gratulálok!
-Szerelmi élet? Nekünk olyan már rég nincs! Vége, nem érted? Ne keress többé!-morogtam, majd otthagytam a picsába. Visszamentem a mozi elé, ahol ott volt Chuck, Vani és Nate.
-Minden rendben?-ölelt szorosan magához Vani.
-Persze! Megmondtam, hogy vége és ott hagytam a fenébe. Leszarom.-mondtam. Nate átkarolta a derekamat, majd beültünk Chuck limójába és a szállodához mentünk. 
-Kicsim jössz hozzám?-kérdezte Chuck Vanitól.
-Nem hiszem, Dorkának most szüksége van rám.
-Boldogulok! Menj nyugodtan.-tiltakoztam.
-Biztos?-kérdezte.
-Persze!-öleltem meg, majd Chuckot is, és Nate-tel együtt kiszálltunk a limóból. 
-Hát, zűrös este volt.-mondta Nate.
-Eléggé....-motyogtam.
-Héé....ne izgasd magad miatta. Nem jössz fel hozzám? Megiszunk egy whiskey-t, beszélgetünk....
-Nem hiszem, de azért köszi.-mosolyogtam rá.
-Na, segít felejteni.-nyaggatott. 
-Na jó, legyen.-mondtam, majd beszálltam vele a liftbe. Ahogy felértünk, ledobtam a táskámat és magamat is a hatalmas bőrkanapéra.
-Ha valamit teszel az italomba, megöllek.-morogtam, mert furcsa volt Nate-től ez a hirtelen jött kedvesség, főleg, hogy pár napja még ki akartuk csinálni egymást.
-Nyugi, az a szállodának ártana, szóval ettől ne félj.-mondta, majd leült velem szembe.-Na, mesélj erről a seggfejről.
-Hát, nem voltunk sokáig együtt. 2 hétig talán. Először az utcán találkoztunk, de akkor még nem nagyon tudtam, ki ő. Aztán Chuck hotelében, ahol jobban megismertem, és ittunk is meg beszélgettünk.-mondtam. Csak hadartam, hadartam, elmondtam szinte mindent, Vanit és Chuckot is belekavarva. 
-Huhh....bonyolult. 
-Ja! De jobb is hogy vége, nem illettünk össze.-rántottam vállat. 
-Akkor nem vagy szomorű?
-Nem.-vigyorogtam, majd meghúztam a whiskey-met. Amikor már a negyedik whiskeynél jártunk kezdtek kicsit homályosodni a dolgok. 
-Sajnálom Nate, azt ami régen történt.-mondtam. 
-Egy feltételem van. Ha ezt teljesíted, nem foglak többé bántani, és akkor ez lesz az, amit kérek a ma estéért cserébe.
-Na és mi lenne az?-kérdeztem.
-Csókolj meg.-motyogta.
-Nate, én...-mondtam, de nem tudtam befejezni, mert közelebb hajolt és megcsókolt. Átkarolta a derekamat, és az ölébe húzott. Ujjai a ruhám cipzárját matatták, én pedig elhúzódtam tőle.
-Nate, ez nem megy.-motyogtam, majd a vállára hajtottam a fejem.
-Persze, semmi gond.-ölelt meg. Felszálltam az öléből és mentem volna a lifthez, amikor elkapta a karomat és a falhoz tolt. Ajkai újra az enyémre tapadtak, és most hagytam, hogy fürkésző ujjai letépjék rólam a ruhát. Miután nagyjából minden ruhadarabtól megszabadultunk, betámolyogtunk Nate szobájába, és egy elég heves éjszakán voltunk túl. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése