2014. július 22., kedd

3. fejezet - Szőke kis újonc

Másnap reggel 9kor keltett minket Rosa.
-Lányok, gyertek, jön az új lány! -mondta. Gyorsan fogat mostam, lezuhanyoztam, sminkeltem és felöltöztem, majd lenyargaltam a lépcsőn. Bementem az étkezőbe, majd megláttam egy szőke hajú, csinos és gyönyörű lányt.
-Szia, Dorina vagyok.
-Heló, én meg Vanessa. Örülök hogy megismertelek, te leszel a szoba társam.
-Hogyhogy?
-Rosa osztott be minket. Nyugi, semmi hülye szokásom nincs.-nevetett.
-Nyugi, nekem sem.-nevettem én is. -Gyere megmutatom a szobánkat.-mondtam, majd felszaladtunk a lépcsőn és bementünk a szobánkba. Új szoba. :3 Eddig pótággyal laktam Lexiéknél.
-Ez nagyon szép. -mosolygott, majd elfoglalta az ablak előtti ágyat. Én meg a fal mellettit.
-Beszélgessünk!-huppant az ágyamra, és rám mosolygott.
-Oké. Dorina Marceau vagyok, francia. Apukám Leslie, anyukám Mariann, öcsém szintén Leslie. 6 éve modellkedem, 20 éves vagyok.
-Francia vagy? De jó neked. Én Vanessa Carlo vagyok, 20 éves, amerikai. Anyukám Bridget, húgom Linda, apukám Ivan. A szüleim kiskoromban elváltak. Én két éve modellkedem.
-Király. Elmegyünk vásárolni ketten? Ma úgy is szabadnapunk van.-mosolyogtam.
-Aha! Tök jó lenne.-mosolygott.-Csak előbb kipakolnék, ha nem gond.
-Nem, dehogy is, nekem is át kell pakolnom ide.-mondtam, majd áthurcoltam. 1 óra alatt készen voltunk, majd elindultunk. Fogtunk egy taxit, majd a kedvenc helyemre mentünk, ami tele van mindenféle márkás bolttal. Berontottunk, majd rögtön elleptük a butikokat. 1 óra körül, jó sok szatyorral beültünk egy pizzázóba.
-Fuh, te aztán tudsz vásárolni.-nevettem fáradtan.
-Te sem panaszkodhatsz.-nézett végig a szatyraimon.
Mindketten gyrosos pizzát ettünk, ezért úgy döntöttünk hogy elfelezünk ketten egyet. Kaja után hazaindultunk. De még előtte sétálgattunk egy kicsit a városban. Amikor elfáradtunk, hazamentünk.
-Nagyon jókat vettünk, nagyon jó volt a nap. Köszönöm, hogy befogadtál és hogy ennyire összebarátkoztunk.
-Szerintem is jó nap volt, és én is örülök hogy összebarátkoztunk. Tudod, nem nagyon volt még igaz bartátom a lányok között.
-Ígérem, jó barátod leszek-ölelt meg.
Ő egy olyan lány, akinek bármit elmondhatok. Igaz, hogy csak fél napja ismertük egymást, de úgy éreztem hogy megbízhatok benne.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá. Már délután 5 óra volt, úgyhogy lepakoltuk a cuccainkat, majd Vanival elmentünk fagyizni. Miközben sétálgattunk a parkban, egy fekete hajú srác rohant felénk, majdnem fellökött.
-Bocsi!-mondta, majd tovább rohant és beugrott egy limóba. Utána paparazzók mentek, de ő már elhajtott a limóval.
-Oké, ez fura volt.-nevettem.
-Ki lehetett ez hogy paparazzók futottak utána?
-Hát ez egy jó kérdés. De a haja bejön.-röhögtem, majd hazafelé vettük az irányt. Otthon a lányok már készülődtek a vacsorához, így mi is beültünk a konyhába és vártuk a kaját. Én egy rozs kenyeres szendvicset ettem. Vacsi után Vanival felmentünk a szobánkba.
-Figyelj, gyorsan lefürdök jó?
-Persze.-mondta. Lezuhanyoztam a kedvenc kakaó vajas tusfürdőmmel, miközben a mai napon gondolkoztam. Örülök, hogy ennyire összebarátkoztunk, talán ő lesz az egyik legjobb barátnőm? Az is meglehet. Miután lezuhanyoztam, Vani is megtette ezt, majd lefeküdtünk aludni, ezután a fárasztó nap után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése